Thursday, March 21, 2013

Siapa "Kami"

SALAM SEJAHTERA PEMBACA SEMUA

Selamat datang, selamat menjelajah dan selamat berkenalan semua. Kami adalah pelajar tahun 2 Program Kerja Sosial yang sedang menuntut di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM). Blog ini dibuat oleh kumpulan kami iaitu kumpulan "Warga Penyayang_SW" yang terdiri daripada 6 orang kaki tangan iaitu Nor Aqliyyah Binti Nordin Ahmad, 'Izza Amelia Binti Bahari, Sarin Binti Johani,  Sebai Anak Sumbang, Elias Bin Abdan dan Muhamad Fadhil Bin Shafie.

Blog ini dicipta khas untuk kami berkongsi segala maklumat yang berkaitan dengan golongan wanita. Kami lebih memberi penekanan kepada penyakir kanser yang sering dihidapi oleh kaum wanita. Jadi, secara khususnya blog ini adalah untuk berkongsi segala maklumat yang berkaitan dengan penyakit kanser wanita, sama ada tanda-tanda, kesan dan juga langkah merawatnya. Walaupun kami tahu dan maklum bahawa telah banyak blog berkaitan kanser ini, namun kami tetap ingin membantu untuk sama-sama mengingatkan dan berkongsi segala maklumat berkaitan kanser dengan para pembaca semua. 

Segala maklumat yang kami paparkan dan kongsi di sini akan turut disertakan sumbernya. Oleh itu, sekiranya pembaca semua ingin mengetahui lebih lanjut tentang maklumat dan kesahihannya bolehlah merujuk kepada rujukan tersebut. Sekian sahaja pengenalan awal dari kami sekumpulan. Harapan kami adalah semoga maklumat yang kami kongsikan dapat memberi manfaat kepada anda semua. Terima kasih dan selamat membaca. :)

"Kami memberi kepada yang ingin menerima, berkongsi kepada yang sudi mendengar"

Kami Peka Kami Prihatin: Masalah anda masalah kami, masalah semua atasi bersama. 

No comments:

Post a Comment